Jak zhubnout

0

IntroStanovení realistických cílů v oblasti hubnutí je zásadním prvním krokem ke skutečnému hubnutí a také především k včasnému zachování výsledků dietního režimu.

Pro dospělé to obvykle znamená, že www se například snaží shodit 5 až 10 procent hmotnosti během šestiměsíčního trvání; to je v současné době dostatečné ke snížení rizika onemocnění koronárních tepen a také různých dalších kardiovaskulárních onemocnění.

Nejlepší způsob, jak snížit váhu, je nespěchat, shodit kilo navíc nebo kilo za týden je praktické a bezpečné a jistě vám pomůže udržet si výsledky.

Určitě vám také poskytne čas změnit svůj způsob života a učinit jej zdravějším

Pokud má vaše dítě určitou nadváhu nebo riziko přibírání na váze, cílem je udržet si současnou váhu a soustředit se na zdravou výživu a fyzickou aktivitu.Všichni členové rodiny by měli vyvinout iniciativu a změnit svůj způsob života.

Fotografie 2 fen ve výšce pasu, před a po správně připravené dietě pro regulaci hmotnosti.

Jak jen zhubnout?

  • Pro postupné snižování hmotnosti a zachování výsledků je nezbytné, abyste vy i vaše domácnost změnili svůj životní styl tak, aby byl zdravější:
  • Snažte se vyvážit příkon (kalorie z jídla a také nápoje) a také výdej energie (fyzická aktivita).
  • Dodržujte plán zdravé a vyvážené stravy.

Postupem času se tyto změny způsobu života stanou součástí vašeho každodenního života a stanou se rutinou: to musí být skutečným cílem každého dietního režimu, a právě proto přijmout módní, ale nevyváženou stravu a / nebo udržitelný s časem nemusí být volbou zaměřenou na budoucnost.

Dietní režim a také výživa

Kalorie.

Snížení spotřeby kalorií (přísunu energie) vám jistě pomůže zhubnout. Aby dospělí shodili půl kila nebo jedno kilo za týden, musí snížit spotřebu kalorií přibližně o 500-1000 kalorií denně;

  • Dietní režim a také výživaObecně platí, že ženy mohou bezpečně redukovat váhu tím, že uvažují o celkovém příjmu 1 000 až 1 200 kalorií denně, zatímco muži mohou bezpečně zhubnout, když uvažují o 1 200 až 1 600 kaloriích denně.
  • Hodnoty jsou uvedeny pouze pro doporučení a musí být také přizpůsobeny dané osobě: pokud přijímáte 1600 kalorií denně a nejste schopni snížit váhu, může být doporučeno snížit na 1200 kalorií.

Pokud na druhou stranu stále stejně hladovíte, doporučujeme zařadit 100 nebo 200 kalorií denně. Bez ohledu na to se jedná o běžné hodnoty, které je třeba upravit podle stupně zátěže (např. kancelářský pracovník má jiný energetický příjem než pracovník se dřevem).

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno